Εκχώρηση εξουσίας

Είπα σήμερα να σου γράψω ένα γράμμα.
Ένα κατεβατό καταφάσεων, σε ο,τι μου πεις.
Κατάφαση στο νόημα, στην περίληψη και στην απόδοση
Κατάφαση στον πλαγιότιτλο, αν θες να γίνω τέτοιος,
και στην τελεία.
Στο αύριο, που θα ‘ρθει δίχως άλλο, αν είσαι εδώ.
Κατάφαση στο έρωτα χωρίς διαχειριστές και ισοζύγια. Γίνεται αλλιώς;
Αφού το ακούω στο θρόισμα των φύλλων και στο πέταγμα των πουλιών
και δίπλα στην όχθη στο ποτάμι
σ' ένα αγόρι δεκαπέντε χρονών
που κοιτάζει τ’ αστέρια και προσεύχεται
στον Κύριο και Θεό του.
Μου το λένε όλοι μ’ ένα στόμα, πως η αγάπη δεν παράπεσε.

Ένα κομβόι ηθοποιών
Προσπέρασε αδιαφορώντας
Για ‘μένα, που κοιτούσα εκτεθειμένη του κόσμου την αδυναμία
Απο εσένα που σου παραχώρησα όλη την εξουσία.

1 σχόλιο:

  1. "...Θα πω πως σ' αγάπησα φαρμακερή η σωτηρία
    το μεγαλείο μου ή ο θάνατός μου
    ήταν λειτούργημά σου
    κι εγώ σ' αγαπόυσα στις εξουσίες σου όλες..."
    14+1 Ποιήματα, Tomas Segovia

    ΑπάντησηΔιαγραφή